Podmínky Vzdálené podpory pro uživatele Zoner Studia

Rozhodli jste se požádat tým uživatelské podpory společnosti Zoner a.s. o poskytnutí Vzdálené podpory. Před tím, než se tým uživatelské podpory pokusí vyřešit váš problém, musíte stáhnout a spustit program, který umožní vzdálený přístup na váš počítač, a přijmout níže uvedené podmínky upravující poskytnutí Vzdálené podpory.

Vzdálenou podporu není možné poskytnout bez spuštění specializovaného softwaru a bez vašeho souhlasu s níže uvedenými podmínkami. Tyto podmínky ošetřují skutečně extrémní případy – z naší zkušenosti 99,99 % připojení Vzdálené podpory proběhne naprosto bez problémů.

  1. Přijetím těchto podmínek berete na vědomí, že vzdálený zásah může způsobit ve vzácných případech poškození dat a/nebo softwaru na vašem počítači. Proto doporučujeme, abyste si důležitá data ze svého počítače před spuštěním Vzdálené podpory zálohovali. Pokud data nebudete mít zálohovaná, vystavujete se možnosti jejich nenávratné ztráty. Vzhledem ke skutečnosti, že jste byli na možnost případné ztráty dat dopředu upozorněni a že vám bylo doporučeno data zálohovat před poskytnutím Vzdálené podpory, společnost Zoner a.s. nebude za případnou ztrátu dat nést odpovědnost.
  2. Po nainstalování klientského počítačového programu TeamViewer bude možné vytvořit bezpečný a šifrovaný kanál, který spojí pracovníka týmu uživatelské podpory společnosti Zoner a.s. a váš počítač. Tento kanál může kterákoli z komunikujících stran kdykoliv přerušit. Upozorňujeme, že pokud komunikaci během zásahu přerušíte, může to ve výjimečných případech způsobit případnou nefunkčnost vašeho Zoner Studia a/nebo počítače.
  3. Výrobce klientského počítačového programu TeamViewer poskytuje svůj software bezplatně a neodpovídá za žádné následky způsobené jeho používáním ani chybami.
  4. Tým uživatelské podpory společnosti Zoner a.s. je seznámen s funkcemi klientského počítačového programu TeamViewer.
  5. Musíme vás však výslovně upozornit, že ani při zachování nejvyšší možné opatrnosti není možné úplně vyloučit možnost vzniku materiálních či nemateriálních škod v souvislosti se Vzdálenou podporou. Tyto škody mohou vzniknout v důsledku výpadku spojení mezi vaším počítačem a pracovištěm týmu uživatelské podpory společnosti Zoner a.s. a kombinací účinku počítačových infiltrací, softwaru, hardwaru a jiných faktorů.