Něco je špatně? Zde najdete pomoc.

Připravili jsme pro vás odpovědi na nejčastější otázky.

Můj problém se týká... (prosím vyberte)

Nákupu Upgrade, přeinstalace Instalace, aktivace Zoner účtu Technických dotazů Zoner pohlednic Zoneramy

Jak zjistím, zda bude program Zoner Photo Studio fungovat i na mém počítači? Lze program Zoner Photo Studio před zakoupením vyzkoušet?

Minimální a doporučené systémové požadavky na váš počítač, zjistíte zde.
Doporučujeme Zoner Photo Studio (ZPS) nezávazně vyzkoušet na 30 dní zdarma. Zkušební verze obsahuje všechny funkce, které najdete v plnohodnotné verzi PRO.

Stáhnout zkušební verzi

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak mám postupovat při online nákupu?

Pokud chcete zakoupit Zoner Photo Studio ihned, klikněte prosím sem.

  1. V prvním kroku objednávky vyberte produkt (Výběr produktu). Pokud již vlastníte starší licenci Zoner Photo Studia, máte v rámci upgrade nárok na zvýhodněnou cenu aktuální verze. Stačí se pro ověření přihlásit do vašeho Zoner účtu nebo vyplnit licenční číslo vaší poslední zakoupené verze. Na další krok přejdete pomocí modrého tlačítka “Pokračovat s objednávkou”.
  2. V druhém kroku (Výběr doplňků) vyberte, zda budete chtít k elektronické licenci pro jednoho uživatele (zasílané na váš e-mail) přidat i krabicovou verzi s USB diskem a praktickou příručkou k Zoner Photo Studiu a zda dokoupíte ZPS pro více uživatelů ve vaší domácnosti - tzv. rodinné rozšíření.
  3. Dále vyberte způsob platby a dopravy a pokračujte s objednávkou.
  4. Zadejte vaše kontaktní a dodací údaje.
  5. Chcete-li nákup uplatnit na firmu (pouze jednouživatelská licence), zaškrtněte prosím nabídku “Vystavit daňový doklad na jméno nebo firmu” a vyplňte potřebné údaje.
  6. Zoner Photo Studio můžete také zakoupit jako dárek. V tom případě prosím ve čtvrté záložce objednávkového procesu (Dodací údaje) v části Přiřazení licence zvolte druhou volbu Nechci teď licenci přiřadit (zaslat aktivační kód).
  7. Napravo vidíte souhrn vaší objednávky. Jednotlivé položky si prosím zkontrolujte. Ke kterékoli fázi objednávky se můžete vrátit pomocí očíslovaných a popsaných záložek. Pokud je souhrn vaší objednávky v pořádku, klikněte na tlačítko “Potvrdit objednávku”.
  8. Pokud jste neměli z dřívější doby Zoner účet, vytvořili jsme vám jej. Na zadaný e-mail vám pošleme tedy jak potvrzení objednávky a další potřebné informace, tak i odkaz k potvrzení a aktivaci Zoner účtu, který budete později potřebovat k aktivaci Zoner Photo Studia.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jakým způsobem lze platit za ZPS?

  • Platební kartou online:
    V případě platby kartou můžete program využívat skutečně ihned - už do několika minut po zaplacení vám na e-mail zašleme všechny údaje potřebné pro aktivaci vaší licence. Doklad o zaplacení vám pak zašleme následující pracovní den. Pokud si objednáte i krabicovou verzi, zboží co nejdříve předáme vámi zvolenému kurýrovi, případně jej pro vás připravíme k osobnímu odběru na naší pobočce. Přijímáme platební karty Visa/Visa Electron, MasterCard/Maestro, MasterCard® Mobile. Transakci zabezpečuje platební brána GP Webpay, která splňuje ty nejpřísnější bezpečnostní standardy 3D secure.
  • Bankovním převodem:
    V případě platby bankovním převodem vám na uvedenou e-mailovou adresu zašleme proforma fakturu s pokyny pro platbu. Poté čekáme na připsání platby na náš účet (většinou 2-3 pracovních dní). Po připsání platby vám na e-mail zašleme všechny údaje potřebné pro aktivaci vaší licence a doklad o zaplacení. V případě zakoupení krabicové verze najdete všechny údaje pro aktivaci vaší licence i doklad o zaplacení v balíčku, který vám zašleme do 48 hodin od obdržení platby vámi zvoleným kurýrem.
  • Prostřednictvím služby PayPal:
    Zaplatit můžete také přes internetový platební systém PayPal. Podobně jako u platby kartou vám už do několika minut po zaplacení zašleme na e-mail všechny údaje potřebné pro aktivaci vaší licence. Doklad o zaplacení vám pak přijde následující pracovní den. Pokud si objednáte i krabicové balení, zboží co nejdříve předáme vámi zvolenému kurýrovi, případně jej pro vás připravíme k osobnímu odběru na naší pobočce v Brně.
  • V hotovosti či platební kartou na pobočce:
    Při objednání ZPS můžete zvolit také osobní odběr na naší brněnské adrese Nové Sady 18. Otevřeno máme v pracovní dny od 8:00 do 16:30. Zaplatit u nás lze hotově i platební kartou.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Lze Zoner Photo Studio zakoupit přímo z prostředí programu (přejít ze zkušební verze na placenou, časově neomezenou, verzi)?

Ano, přímo v programu ZPS 18 vpravo nahoře zvolte ikonku nákupního košíku. Pokud máte na stejném PC i zakoupenou licenci starší verze ZPS, rozpoznáme ji a automaticky vám zahrneme slevu na upgrade.
V prostředí programu umožňujeme platbu online kartou a nakoupit lze jednouživatelskou licenci s volitelným rodinným rozšířením. Zvolíte-li platbu kartou, program bude aktivovaný během krátké chvíle po uhrazení. Tato skutečnost se Vám okamžitě zapíše do Vašeho Zoner účtu a není už potřeba provádět žádnou další aktivaci programu.

Pokud chcete platit jinými způsoby nebo dokoupit krabicové balení s USB flash diskem a příručkou s návody či naše originální tričko, přejděte prosím na webovou objednávku.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Co znamená zkratka ESD?

Zkratka ESD pochází z anglického “Electronic Software Distribution” a označuje elektronicky doručenou licenci. Při zakoupení ESD licence si program stáhnete přímo z našich webových stránek a plnou verzi aktivujete zadáním údajů, které od nás obdržíte emailem. Pokud ESD licenci zaplatíte online (kartou nebo pomocí PayPal), můžete program využívat skutečně ihned. Díky ESD licencím odpadá nutnost čekat na doručení poštovní zásilky s USB diskem (krabicová verze, box).

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Objednal jsem, ale nedostal jsem od vás žádný email. Co mám dělat?

V první řadě zkontrolujte spamovou složku vaší emailové schránky, kam se ukládá nevyžádaná pošta. Pokud ani ve spamu žádný takový email nenajdete, zavolejte na naši zákaznickou linku: 543 257 244.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Mohu program koupit k použití na dvou a více počítačích (např. stolní PC a notebook)?

Ano. U Zoner Photo Studia 18 jsme představili novou licenční politiku, kdy program licencujeme na bázi jednotlivých uživatelů, nikoliv počítačů. Při nákupu licence vám zřídíme Zoner účet, přes který se budete moci přihlásit k ZPS na jakémkoli vašem zařízení, na kterém máte ZPS nainstalováno. Aby se mohli přihlásit (i na stejném zařízení) další uživatelé, k vaší licenci si ještě můžete dokoupit tzv. rodinné rozšíření, díky kterému budou moci ZPS 18 využívat všichni členové vaší domácnosti prostřednictvím svých vlastních Zoner účtů. Takovou licenci lze využívat pouze k soukromým, ne však ke komerčním účelům.
Pozn.: Domácností rozumíme skupinu osob, které spolu trvale žije a společně hradí životní náklady.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Mohu ZPS věnovat jako dárek?

Program samozřejmě můžete pořídit i jako dárek. V tom případě je potřeba zakoupit novou licenci. Není možné zakoupit upgrade a tuto nově nabytou licenci někomu věnovat.
Pokud nekupujete ZPS na dobírku, prosím ve čtvrté záložce objednávkového procesu (Dodací údaje) v části Přiřazení licence zvolte druhou volbu “Nechci teď licenci přiřadit”.
V e-mailovém potvrzení o zaplacení od nás dostanete aktivační kód a odkaz na dárkový poukaz s tímto kódem. Obdarovaný si nainstaluje ZPS, po prvním spuštění se přihlásí do Zoner účtu a poté v menu účtu (e-mailová adresa) v pravém horním rohu programu zvolí volbu Vložit aktivační kód. (Viz otázka “Jak aktivuji Zoner Photo Studio 18?”.)

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jsem student, mám nárok na slevu?

Ano, studenti i učitelé mohou využít speciální zvýhodněnou cenu za elektronickou licenci Zoner Photo Studio 18 PRO (https://www.zoner.cz/objednavka/photo-studio-student.aspx).
Licence je určena výhradně pro jednoho uživatele pro soukromé nekomerční účely a nelze s ní později uplatnit nárok na cenově zvýhodněný upgrade. Tuto licenci nelze rozšířit pro ostatní členy domácnosti (rodinné rozšíření). Studentské slevy mohou využít také studenti univerzit třetího věku (U3V).
Pro uznání slevy stačí k objednávce připojit naskenovaný či vyfocený doklad o studiu či pedagogickém zaměstnání. Jako tento doklad uznáváme cokoliv z následujícího:

  • potvrzení o studiu / pedagogickém zaměstnání
  • kartičku ISIC, ITIC
  • vysvědčení
  • studijní průkaz.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Poskytujete licence pro školy a firmy?

Ano. Chcete-li program Zoner Photo Studio využívat při výuce na vaší škole či ve firmě, jsou pro vás připravené zvýhodněné multilicence. Vše potřebné se dozvíte na našem specializovaném webu multilicence.zoner.cz.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Lze Zoner Photo Studio přeinstalovat ze starého počítače na nový nebo si musím koupit nový program?

Nemusíte. Díky Zoner účtu můžete ZPS používat na jakémkoli vašem počítači bez omezení. Instalační soubor Zoner Photo Studia 18 nebo i starších verzí si můžete stáhnout po přihlášení do webového rozhraní Zoner účtu ve Správě ZPS.

Pokud zde nevidíte vaši starší licenci, doplňte si ji prosím vložením licenčního čísla.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak přenést nastavení ZPS do nové verze nebo na jiný počítač?

Hlavní přenos nastavení (nastavení filtrů a většiny funkcí, klíčová slova apod.) se provede automaticky pokud instalace nové verze na vašem počítači rozpozná starší verzi ZPS. Pokud je potřeba nastavení přenést manuálně např. z jiného PC, vyberte v ZPS volbu Nastavení > Uložit nastavení. Tím získáte soubor s příponou .reg, který si uložte. V nové instalaci Zoner Photo Studia tento soubor načtete pomocí volby Nastavení > Načíst nastavení.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Musím starší verzi odinstalovat?

Nemusíte. Jednotlivé číselné verze jsou na sobě zcela nezávislé. Po koupi upgradu můžete starší verzi používat na stejném PC. Pokud nechcete, aby vám starší verze zabírala místo na disku, klidně ji odinstalujte.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Kde získám starší verzi?

Pokud máte zakoupenou starší verzi a potřebujete ji znovu instalovat, stáhněte si prosím instalační soubor z rozbalovacího seznamu starších verzí zde.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak nainstaluji Zoner Photo Studio do počítače?

  • Pokud jste zakoupili krabicovou verzi, najděte a spusťte na přiloženém USB disku instalační soubor s názvem zps18_cz.exe, který spustí průvodce instalací.
  • Máte-li zakoupenou elektronickou (ESD) licenci aktuální verze 18, instalační soubor zps18_cz.exe si stáhněte zde.
  • Pokud už používáte zkušební verzi vašeho programu stejné verze (aktuálně ZPS 18), nemusíte instalační soubor znovu stahovat.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jaký je doporučený postup instalace?

Po otevření instalačního souboru zps18_cz.exe se můžete setkat s upozorněním na zabezpečení Windows. Náš obsah stažený z www.zoner.cz či ze zakoupeného USB disku je samozřejmě bezpečný a bez virů, potvrďte tedy spuštění tlačítkem Spustit.

Otevře se první okno Průvodce instalací. Stiskněte vždy tlačítko Další pro přechod na další okno průvodce.

Ve druhém okně si prosím přečtěte licenční podmínky a potvrďte pomocí zaškrtávacího políčka. Pohodlněji ve větším okně si můžete licenční podmínky přečíst na našem webu zde.

V dalším okně zvolte typ instalace. Expresní instalace automaticky nastaví základní parametry. V uživatelské instalaci si můžete zvolit:

  • Nastavení cílové složky na disku pro instalaci C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 18
  • ZPS18 jako výchozí prohlížeč pro podporované typy souborů, tj. bitmapové soubory fotografií a obrázků a RAW soubory.
  • Import nastavení z předchozí verze.
  • Vytvoření zástupce programu na ploše Windows.
  • Vytvoření zástupce ve Windows panelu Snadné spuštění.

Na závěr již uvidíte průběh instalace a poté dokončení (viz obr. níže).

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak aktivuji Zoner Photo Studio 18?

Po prvním spuštění se vám otevře okno Zoner účtu, které vás vyzývá k zadání e-mailu. Pro aktivaci plné verze i trial verze je vždy potřeba projít přihlášením do tzv. Zoner účtu, který buď již máte, nebo vám jej rychle vytvoříme. Zoner účtu se nebojte, je to služba vytvořená pro pohodlí zákazníků. Pokud máte aktivační kód, vydržte, budete jej zadávat až po přihlášení do účtu, aby se vaše licence správně navázala.

Zadejte tedy prosím vámi používaný e-mail, stiskněte tlačítko Pokračovat, abychom vám pomohli váš účet vytvořit nebo rozpoznat.

A/ Pokud jste zakoupili na www.zoner.cz a

  • přihlásili se do účtu
  • nechali si v procesu objednávky vytvořit nový účet a potvrdili aktivaci účtu odkazem v e-mailu,

rozpoznali jsme váš účet, přihlaste se do něj, rozpozná se tak zakoupená licence a dojde k úspěšné aktivaci programu.

B/ Pokud jste

  • na www.zoner.cz nakoupili na dobírku
  • na www.zoner.cz v procesu objednávky nepotvrdili navázání licence na účet a nepotvrdili v e-mailu vytvoření účtu
  • dostali ZPS 18 jako dárek
  • nakoupili ZPS18 jinde než na www.zoner.cz

vytvořte si Zoner účet podle pokynů nebo se přihlaste do vašeho Zoner účtu vytvořeného dříve. V každém případě na vašem Zoner účtu zatím bude chybět navázaná licence ZPS 18. Program se vám otevře jako 30denní zkušební verze. V programu vpravo nahoře klikněte na váš e-mail a vyberte položku Vložit aktivační kód. Do příslušného políčka přepište váš aktivační kód, tím se licence propojí s vaším Zoner účtem a program se aktivuje v plné verzi.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Proč po mě chce program při prvním spuštění přihlášení k Zoner účtu?

Snažili jsme se na základě podnětů zákazníků procesy zjednodušit a omezit ztráty licenčních čísel. Pro aktivaci vám tedy místo opisování dlouhých čísel stačí pouze Zoner účet, na kterém je licence trvale uložena. Licence může být zakoupena a používána již nikoliv s vazbou na počítač, ale jednodušeji s vazbou na daného uživatele.
Toto řešení vám umožňuje legálně a navíc snadno používat Zoner Photo Studio na více vašich počítačích, což předchozí řešení neumožňovalo. Nyní se jen přihlásíte do Zoner účtu a aktivace je hotová.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Proč jsem neobdržel licenční číslo jako vždy?

Licenční číslo už nepotřebujete, je uloženo jako licence na vašem Zoner účtu. Stačí se přihlásit a tím vaši licenci rozpoznáme.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

K čemu slouží aktivační kód?

Pokud jste koupili Zoner Photo Studio jinde než na www.zoner.cz nebo dostali ZPS jako dárek nebo v objednávce ZPS18 na čtvrté záložce vybrali volbu “Nechci teď licenci přiřadit”, dostanete aktivační kód. Ten slouží k přiřazení licence do vašeho účtu. Aktivační kód můžete přiřadit ve Správě ZPS na webovém Zoner účtu nebo přímo v programu (viz otázka Jak použít aktivační kód).

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak použít aktivační kód?

A/ Přímo v programu Zoner Photo Studio: V prvním kroku stáhněte instalační soubor ZPS. Spusťte jej a nainstalujte Zoner Photo Studio s pomocí instalačního průvodce. Spusťte program a v něm si založte Zoner účet podle pokynů (pokud účet už máte, rovnou se přihlaste). Klikněte na tlačítko účtu (vaše e-mailová adresa) vpravo nahoře a vyberte volbu Vložit aktivační kód. Do příslušného políčka přepište aktivační kód. Tím se licence propojí s vaším Zoner účtem a program se aktivuje v plné verzi.

B/ V Zoner účtu: Přihlaste se na webu Zoner účtu, vyberte volbu Správa ZPS a poté už najdete pole pro vkládání aktivačních kódů. Po potvrzení je vaše licence přiřazena na účet. S daným účtem se tedy můžete přihlásit do Zoner Photo Studia, tím program aktivujete.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Čím se liší aktivační kód od licenčního čísla?

Licenční číslo přímo aktivuje Zoner Photo Studio na konkrétním PC. Aktivační kód aktivuje licenci jednomu konkrétnímu účtu, se kterým se v programu přihlásíte a tím program aktivujete.
Aktivační kód lze na rozdíl od licenčního čísla použít opravdu jen jednou. Vícekrát není potřeba, důležitý je pro vás Zoner účet, kde je vše potřebné uloženo.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Koupil jsem licenci s rodinným rozšířením na všechny členy domácnosti, jak jim předám licenci?

Ve vašem Zoner účtu vyberte Správa ZPS a u příslušné licence vpravo najdete volbu Uživatelé (Spravovat uživatele licence), která vám umožní zadat e-mailové adresy dalších členů domácnosti. Těm zašleme e-mailovou zprávu s odkazem pro vytvoření Zoner účtu (nebo přihlášení se do již existujícího účtu). Je potřeba, aby přijetí licence potvrdili kliknutím na odkaz v zaslaném e-mailu. Poté licenci na příslušný účet přiřadíme.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Mám problém s prvním spuštěním a aktivací. Co mám dělat?

Pro první spuštění programu potřebujete internetové připojení, aktivace plné i trial verze totiž probíhá pomocí Zoner účtu. Zkontrolujte proto funkčnost internetového připojení vašeho PC.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak poznám, že je můj program aktivovaný?

Po úspěšné aktivaci uvidíte vpravo nahoře oznámení (ikonka zvonečku). Dále si aktuální verzi můžete ověřit vpravo nahoře v menu Nápověda (ikonka otazníku) > O aplikaci. Aktivovaný program má označení PRO. Ve zkušební verzi byste viděli označení TRIAL.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Ztratil jsem licenční číslo pro aktivaci či upgrade, co mám dělat?

V případě soukromých licencí ZPS 16 a 17 můžete mít licenční číslo automaticky uložené na Zoner účtu. Zkuste se tedy v procesu aktivace v programu do účtu přihlásit. Pro uznání upgrade v objednávce také zkuste využít možnost přihlášení do účtu. Pokud používáte nebo jste používali více e-mailových adres, nezapomeňte se zkusit přihlásit i s nimi.
Případně zkuste vyhledat vaše objednávky a licence přes webové rozhraní účtu.
Zapomenuté heslo není problém, v každém okně přihlášení máte možnost přístup do účtu obnovit pomocí odkazu Zapomněli jste heslo?
Nemáte licenční číslo na účtu? Kontaktujte nás na podpora@zoner.cz a napište nám prosím do žádosti vaše jméno, adresu, používané e-mailové adresy a případně firemní IČ.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

K čemu slouží Zoner účet?

Zoner účet je sjednocujícím prvkem, jakýmsi rozcestníkem pro všechny naše služby, jako jsou Zoner Photo Studio, Zonerama, Zoner Photo Studio pro Android a náš magazín www.milujemefotografii.cz.

Díky Zoner účtu můžete pro přístup ke všem těmto službám využívat stejný e-mail a heslo. K dalším výhodám patří možnost spravovat objednávky a licence, které tak už nikdy neztratíte. Své údaje můžete jednoduše spravovat a aktualizovat.

Proč používat Zoner účet vám vysvětlí článek v magazínu Milujemefotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Kdy vzniká Zoner účet?

Zoner účet může vzniknout po objednání Zoner Photo Studia (verze 16, 17, 18) přes naše webové stránky www.zoner.cz, dále aktivací zkušební TRIAL verze Zoner Photo Studia (16, 17, 18) a nebo založením účtu na Zoneramě a také použitím synchronizace/Zoneramy v Android aplikaci. Více informací o Zoner účtu se dozvíte v článku magazínu Milujemefotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Nemohu se přihlásit do Zoner účtu.

Pokud neznáte heslo pro přístup k účtu, v přihlašovacím okně najdete pro účely obnovení hesla odkaz Zapomněli jste heslo?

Na zadaný e-mail vám přijde zpráva “Obnovení hesla Zoner Účtu”. Po kliknutí na odkaz pro změnu hesla budete přesměrováni na webovou stránku vašeho Zoner účtu.

Pokud si nemůžete vzpomenout na e-mail účtu, zkuste postupně zadat e-mailové adresy, které jste v posledních letech používali.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Kde se dozvím, jak program používat?

Zdrojů informací a tipů pro efektivní práci se Zoner Photo Studiem nabízíme hned několik:

  1. Nápověda přímo v programu - najdete ji v programu vpravo nahoře a otevřete ji také klávesou F1.
  2. Kniha Zoner Photo Studio, praktická příručka - kniha je součástí krabicové verze ZPS 18, nebo ji lze dokoupit samostatně pomocí webové objednávky.
  3. Články a videa v našem výukovém centru.
  4. Články v našem online magazínu Milujemefotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Bude mi Zoner Photo Studio fungovat na Windows 10?

Ano, ZPS 18 (i 17) mají certifikovanou kompatibilitu přímo od Microsoft. Další potřebné parametry počítače se dozvíte zde.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Bude Zoner Photo Studio fungovat i na tabletu?

Klasické Zoner Photo Studio může fungovat na tabletu s plnohodnotným systémem Windows.
Pro tablety se systémem Android 4.0 a vyšší potřebujete speciální Android aplikaci Zoner Photo Studio - Edit & Go.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Kde najdu modul RAW pro vyvolání RAW souborů?

V programu ZPS vpravo nahoře uvidíte modul RAW až do verze ZPS 17. Ve verzi ZPS 18 hledejte modul pod názvem Vyvolat.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Půjdou mi upravovat RAW soubory i z mého nového fotoaparátu?

Zoner Photo Studio podporuje širokou škálu RAW formátů digitálních zrcadlovek nebo středoformátových přístrojů ve speciálním modulu Vyvolat (= modul RAW ve starších verzích) Pokud je váš fotoaparát na seznamu podporovaných fotoaparátů, můžete RAW rovnou v ZPS upravovat.
Pokud v seznamu chybí, nainstalujte si prosím pro plnou funkčnost aktuální Adobe DNG Converter. Následně otevřete ZPS a v horní liště vpravo zvolte Nastavení | Možnosti (Ctrl + M). V levém menu zvolte možnost Formát RAW a klikněte na ikonku složky. V dialogovém okně pak najděte cestu k souboru Adobe DNG Converter.exe a dejte Otevřít. Cesta by měla vypadat přibližně takto: C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe DNG Converter.exe. Poté klikněte v možnostech na tlačítko Použít pro zapsání změn.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Dozvěděl jsem se o možnosti posílat papírové pohlednice z vlastních fotek. Jak služba funguje?

Pohlednice můžete vytvořit v online editoru nebo v mobilních aplikacích pro Android a iOS a nově také přímo v Zoner Photo Studiu 18.
Pohlednici nám odešlete online, my ji vytiskneme a zašleme na uvedenou adresu.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jak vytvořit pohlednici v Android či iOS aplikaci?

Pokud chcete využít mobilní aplikaci pro mobilní telefon či tablet s Androidem (minimálně verze 4.0 a vyšší), stáhněte si Zoner Postcards nebo komplexnější nástroj Zoner Photo Studio (zde můžete fotografie různě upravovat, sdílet na FB a Zoneramu). Pro iOS je k dispozici zatím aplikace Zoner Postcards.
Po instalaci aplikace je funkce dostupná také prostřednictvím systémového menu pro sdílení, ve kterém najdete položku “Vytvořit pohlednici”. Fotografii tedy můžete poslat k nám do tisku i z jiné aplikace/prohlížeče ve vašem zařízení.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Jakým způsobem lze platit za pohlednice?

Platba je možná pomocí platebních systémů Google Wallet či PayPal, což jsou osvědčené služby, kde se snadno zaregistrujete a nastavíte údaje vaší platební karty pro placení různých služeb nejen u společnosti Zoner.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Pohlednici nelze odeslat, v detailu objednávky se píše chybové hlášení.

Chyba může být způsobena nestabilním či slabým signálem Wi-Fi. Vytvořenou pohlednici, která se vám automaticky uloží, proto prosím zkuste poslat znovu nebo změňte připojení k internetu.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Umožňuje Zoner Photo Studio vytvoření webových alb?

Pro tvorbu webových alb a sdílení fotografií nabízíme zdarma webovou galerii Zonerama, která je přímo integrována v Zoner Photo Studiu. Fotky uložené v galerii můžete přímo editovat, organizovat nebo sdílet s ostatními.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Kde se dozvím více o vytvoření galerie?

Návod k vytvoření galerie najdete zde a nejčastější otázky a odpovědi najdete zde.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Mohu své galerii Zonerama upravit vzhled?

Ano, například úvodní pás fotek si můžete upravit, jak potřebujete. Alba můžete uspořádat do různých složek a fotky v nich můžete různě řadit. Některá alba můžete zaheslovat jiná skrýt. K přečtení doporučujeme tento článek, další aktuální články najdete na stránkách magazínu Milujeme fotografii.

To mi pomohlo Pomoc, potřebuji více informací!

Stále potřebujete pomoci?

Jsme zde pro vás každý všední den v časech 9:00-12:00, 13:00-16:30, ale e-maily nám můžete poslat i o půlnoci.