Podmínky Vzdálené Podpory pro uživatele Zoner Studia
Rozhodli jste se požádat tým uživatelské podpory Zoner a.s. o poskytnutí Vzdálené Podpory. Před tím, než se tým uživatelské podpory pokusí vyřešit váš problém, musíte stáhnout a spustit program, který umožní vzdálený přístup na váš počítač, a přijmout níže uvedené podmínky upravující poskytnutí Vzdálené Podpory.
Vzdálenou Podporu není možné poskytnout bez spuštění specializovaného softwaru a bez vašeho souhlasu s níže uvedenými podmínkami. Tyto podmínky ošetřují skutečně extrémní případy, z naší zkušenosti 99,99 % připojení vzdálené podpory proběhne naprosto bez problémů.
- Přijetím těchto podmínek berete na vědomí, že vzdálený zásah může způsobit ve vzácných případech poškození dat a/nebo softwaru na vašem počítači. Proto doporučujeme, abyste si důležitá data ze svého počítače zálohovali před spuštěním Vzdálené Podpory. Pokud data nezazálohujete, vystavujete se možnosti nenávratné ztráty takových dat. Vzhledem ke skutečnosti, že jste byli na možnost případné ztráty dat dopředu upozorněni a že vám bylo doporučeno data zálohovat před poskytnutím Vzdálené Podpory, Zoner a.s. nebude za případnou ztrátu dat nést zodpovědnost.
- Po nainstalování klientského počítačového programu TeamViewer bude možné vytvořit bezpečný a šifrovaný kanál, který spojí pracovníka týmu uživatelské podpory Zoner a.s. a váš počítač. Tento kanál může kterákoli z komunikujících stran kdykoliv přerušit. Upozorňujeme, že pokud komunikaci během zásahu přerušíte, může to ve výjimečných případech způsobit případnou nefunkčnost vašeho Zoner Studia a/nebo počítače.
- Výrobce klientského počítačového programu TeamViewer poskytuje svůj software bezplatně a nezodpovídá za žádné následky způsobené jeho používáním ani chybami.
- Tým uživatelské podpory Zoner a.s. je seznámen s funkcemi klientského počítačového programu TeamViewer.
- Musíme vás však výslovně upozornit, že ani při zachování nejvyšší možné opatrnosti není možné úplně vyloučit možnost vzniku materiálních či nemateriálních škod v souvislosti se Vzdálenou Podporou. Tyto škody mohou vzniknout v důsledku výpadku spojení mezi vaším počítačem a pracovištěm týmu uživatelské podpory Zoner a.s. , kombinací účinku počítačových infiltrací, softwaru, hardwaru a jiných faktorů.